Van singer-songwriter tot elektro, van reggae tot rock en van dance tot funk. Pop op de Kaap, een veelzijdig popfestival met een rauw randje. Voor de eerste en tweede editie van Pop op de Kaap ontwikkelden wij de complete visuele identiteit en het campagnebeeld. Het opvallende campagnebeeld refereert naar de veelbewogen geschiedenis van het schiereiland Katendrecht. We brachten de welbekende rode TL-lichten terug in het straatbeeld. Na een jarenlange, roemruchte geschiedenis bonkt nu het nieuwe culturele en creatieve hart van Rotterdam op de Kaap in Katendrecht.
Klant:
Codarts Rotterdam
Project:
Pop op de Kaap
Gerelateerde cases
Bezoek ons
Studio Bureau
Delftseplein 36
3013 AA Rotterdam
Contact
thijs@studiobureau.nl
+31 6 51 66 82 13
frans@studiobureau.nl
+31 6 55 11 11 92
© 2021 Studio Bureau | Algemeene voorwaarden (BNO), Privacy statement
Bezoek ons
Studio Bureau
Delftseplein 36
3013 AA Rotterdam
Contact
thijs@studiobureau.nl
+31 6 51 66 82 13
frans@studiobureau.nl
+31 6 55 11 11 92
Contact us
thijs@studiobureau.nl
+31 6 51 66 82 13
frans@studiobureau.nl
+31 6 55 11 11 92